laVida

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av lavida - 8 juni 2012 11:55

Var ute på en promenix häromsist, gick runt här in the hood.

Till min stora lycka hittade jag då denna:

http://www.ciliinpapers.se/category.html?SHOW=new


Min hobby!

En butik såååå nära!

Den har funnits i över ett år utan att jag vetat.....har så saknat en fysisk affär.

Ni vet...gå in och få känna och klämma på alla fina saker.


Jag måste väl motvilligt erkänna att min scrapbooking har legat på hyllan ett tag.

Massor av saker har gjort att det inte har funnits tid.

Men till hösten hoppas jag på nya tag.

Min pysselhörna skall få nytt liv.

Hoppas jag får möjlighet att besöka den oftare.


Och med denna butik runt hörnet så vet man aldrig vad som kan hända.  


Mitt senaste alster var ju detta:

 


Hoppas på en kreativ höst!

Ha det bäst!


Ovido - Quiz & Flashcards