laVida

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av lavida - 7 juni 2012 14:34

Denna vårt sommarparadis.

Häromdagen så städade jag ur den. Förberedde inför sommaren.

Bara att gå in i den och känna doften och se de speciella sakern gör att det bubblar inom mig.

LYCKA!

Bara goa minnen om härliga sommardagar.


Nu är den på lagning. Det var någon som inte kunde hålla fingrarna i styr.

Bröt sönder dörren, och gick in.....

Men som sagt vårt sommarparadis har väldigt högt värde för oss, men det finns inget med högt värde för någon annan.


Snart är den klar och då skall den på plats och förberedas för ännu en härlig sommar med goa minnen.


Åhhhh, jag längtar!

Av lavida - 7 juni 2012 00:14

Det är så det känns....liksom helg mitt i veckan.

Lyx!


Igår var det jobb fram till kvällen och direkt efter det hem till vänner.

De andra hade varit där ett tag och barnen hade hunnit äta.


Sen var det vår tur.....vi vuxna + Hugo och Oliver som oxå kom samtidigt som mig. Båda hade tränat fotboll.

Så jag hämtade upp dom innan vi anslöt till de övriga i "sekten".


Maten var underbar!

Mmmmmm.....

Sällskapet delikat som vanligt.

Vi är så glada att ha detta goa gäng. Vi skrattar mycket och det är så skönt.


Vi fortsätter att smida planer.....hoppas det blir verklighet.


Promenad hem i natten.

Skön sovmorgon med frukost som serverades vid halv elva snåret.

Hade endel planer på saker att göra....men vi tog det lugnt.

Promenad för att hämta bilen.

Hälsade på lite vänner på vägen.

Bara säga hej och gå vidare.


Dagen idag har varit skön. Avslappnad.


Idag var det ju Sveriges dag. Det firades med grill och god paj i solen.


Nu dags för sängen....


Har faktiskt hunnit börja förbereda för den kommande helgens stora händelse.....vi får ju finbesök.


Kram



Ovido - Quiz & Flashcards