laVida

Direktlänk till inlägg 29 september 2011

Morbror Göran.

Av lavida - 29 september 2011 19:51

Det har gått 8,5 år sedan Göran gick före.

Tänker på honom allt som oftast.

Önskar han fått möta Oliver och Simon.

Han hade gillat dom, det vet jag.


Hoppas han sitter i sin himmel och ler.

Hoppas han ser sin yngsta son Anton som växt upp och blivit en sån snygg ung kille.

I somras blev han snart Simons favorit. Han satt större delen av kvällen i hans knä.

Så fina!


Idag hade jag vägarna förbi Görans grav.

Köpte ett hjärta med en rosa ros, och tände ett ljus.

Tänk att precis när jag lagt ner hjärtat på stenen så kom en fluga från ingenstans och satte sig på rosen. Den satt helt stilla en kort stund, och lika snabbt som den kom försvann den........jag vet vem det var.

Vad tror du?

 

 
 
Ingen bild

Din Mor och Far.

29 september 2011 21:04

Helt underbart, Maria! Vi tänkte också på att idag är det 39 år sedan din lillasyster Jessica föddes och dog den 22 november.

Klart det var han!!!! Vi är helt säkra! Hade en korp på Torpet som var väldigt enträgen båda dagarna och vi har nog våra funderingar där också!! Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards