laVida

Alla inlägg den 9 september 2011

Av lavida - 9 september 2011 23:16

Sitter här i soffan och är nöjd med hur dagen/kvällen blivit.

Jag blev klar med Simons rum idag så nu sover han så gott där med sina gosedjur.

 

Hämtade Oliver tidigt idag för han ville köpa ett Wii spel för pengar han fick när han fyllde år. Så det bar iväg till MediaMarket.

Vi hann även en sväng till Plantagen för att köpa orkideer. Dom sålde till medlemmar för 49 kr st, det tyckte jag var bra pris. Så nu står det två vita fina i vardagsrumsfönstret.


Manuel kom hem idag, men drog ganska fort för han skulle på AW med några komisar.

Imorgon är det min tur.


Oliver har varit med en kompis och kollat på fotboll, Häcken - Helsingborg. Före matchen var dom och käkade pizza. Det blev 1-1 och Oliver var mycket nöjd.


Jag, Hugo och Simon kollade på mitt favoritprogram " So you think you can dance"

Final! Dom är såååå grymma!

Kan ju inte se resultatet imorgon så det blir till att se reprisen på söndag.


Sa jag att min föräldraledighet är över för denna gången? Inte det?

Börjar jobba på måndag.

Det skall bli kul.


Nu ropar kudden och jag skall ladda batterierna för en heldag i gott sällskap någonstans norrut.


Ha det gott!

P.s Jag skördar fortfarande varje dag. D.s

 

Av lavida - 9 september 2011 20:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av lavida - 9 september 2011 12:32

Fredag är lätt veckans underbaraste dag!

Hela helgen framför sig..... Yeah!!

Idag tapetserar jag....igen. Simons rum blir färdigt idag.


Ha en underbar dag!


Ovido - Quiz & Flashcards