laVida

Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

Packa

Av lavida - 16 februari 2011 11:18

Hur roligt är det??

Till barnen går det jättebra att packa, snabbt och effektivt,tjoff, tjoff, KLART!

Men nu står jag här och tittar på min tomma väska och klädhögen brevid....*pust*


Nu har jag peppat med en kopp kaffe och lite surf, så nu j*****ar skall här packas!


Vet iallafall vilka böcker jag skall ta med mig. Hoppas på att hinna läsa ut två stycken, men tar med mig tre för man vet aldrig.  

  

Så länge vi båda andas, står först på tur....skall bli så underbart att öppna den imorgon på planet!


Nä nu skall här packas!!

 
 
Lillasyster

Lillasyster

16 februari 2011 11:40

Skojar du!? Har du missat dvärgbandmasken!?
En liten parasit som hittades i en räv i L-R och nu är det värsta pådraget om det i nyheterna. man ska akta sig för att äta bär direkt i skogen, måste kokas osv.

http://linneaeleonor.bloggerska.se

 
Ingen bild

ElisabethT

16 februari 2011 12:56

bikini ,ett par shorts ,en tröja och något linne eller två. Mer behövs inte.
Toa-saker och böcker.
Du ska väl vara mesta tiden på stranden, ta med sarongen den kan du omvandla till det mesta.
:O)

Den säkerhetskoden var så passande ICBF

 
Ingen bild

Sara

16 februari 2011 22:35

Ha en underbar resa!!! Hälsa hela familjen. Kram kram

 
Ingen bild

ElisabethT

20 februari 2011 19:56

Åh hur många gånger är jag inte inne och kollar om ni skrivit något. Statistiken skjuter i höjden!

Vi har försökt nå er på telefon nu ikväll men det lyckades inte.

Sen ringde telefonen när Antonio och Felicia precis gått ut genom dörren för att ÖVNINGSKÖRA!!
"Plera" var det som var i andra änden och hej! va´jag plötsligt kunde prata criol!
Jag hoppas och tror att ni har det underbart, svårt att inte ha det på det fina stället.

Kram till er fem och lova att hälsa alla från oss.
Nu ska jag ut och stavgå! med tjejerna i kvarteret.

 
Ingen bild

Sara

23 februari 2011 09:38

Ja, nu är man trött på att se bilden på böckerna... Hoppas på något nytt inlägg varje gång.
Men det är väl ett bra tecken - ni har väl roligare saker för er än att sitta vid en dator.. :-D
Hälsa! KRAM

 
Ingen bild

Lena M fam

23 februari 2011 14:34

Lärde du det inget när vi packade sist? Hmm vi får ta en snabb kurs till hör jag. Hoppas att ni har det sååååå bra allihop. Sååå avundsjuk..
Kram

 
Ingen bild

ElisabethT

24 februari 2011 07:50

Det lät så härligt med grill hos Margarida och Antao. Jag kunde känna smaken av maten, värmen och
det mysiga. Idag är det dags för er att resa hem igen. Hem till kylan..Ta gärna med er solen hem till oss.
Trevlig resa och så ses vi på partyt på lördag!!
Kram

ps Lena, jag går gärna en kurs i packning jag med, blir lätt för mycket saker som åker med som sen aldrig används

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards