laVida

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av lavida - 14 februari 2011 17:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av lavida - 14 februari 2011 12:00

Tänk att jag tycker att jag för det mesta har koll på saker och ting....

men idag *pust*

Klockan nio var vi på Stampgatan för att fixa pass till Simon. Väl framme slog det mig.

 Jag är ensam med Simon....Manuel jobbar...hur skall jag kunna fixa ett pass då??? Har inte fyllt i någon blankett med underskrift ifrån både mig och Manuel, som dessutom skall vara bevittnade av två andra personer!

SKIT!!!

Det var bara att ringa till Manueloch se om det gick att lösa. Som tur var så hade han förstående kollegor som dessutom lånade ut en bil till honom. Så det var bara för honom att köra hem och hämta gammalt pass och sedan komma till oss.


Tänk han kom precis när det var vår tur!

Vi skulle ÄNDÅ fylla i blanketten med våra namn och personnummer!

Alltså vi var så förvirrade, stressade och snurriga. Var tvungen att be om ursäkt för att vi var så ostrukturerade...Han bara log.

-Jag har varit med om värre,sa han.


Äntligen klara och jag var helt slut!!

Jag gillar inte att ha noll koll!! Men det händer och det är bara att gilla läget.


Vi fick mäta Simon också...det var kul. 89 cm! Han har växt 4 cm!!


Väl hemma så var kaffet extra gott...


Passar på att önska alla en kärlekfull dag!

KRAM

  


Av lavida - 14 februari 2011 11:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards