laVida

Alla inlägg under mars 2012

Av lavida - 1 mars 2012 20:47

Äntligen alla tre på plats. Så gött! Tror minsann att det gav mig massor av energi.

För idag slog jag mitt eget rekord i hur lång tid jag orkar stå upp och cykla....massor mer minuter än jag någonsin innan orkat.

Fantastiskt!

Tror att det är lite så med träning....utvecklingen går som en trappa.

Man kämpar på och det känns som att det inte händer något, men plötsligt så hoppar man upp ett steg.

Det hände mig idag.  


Imorgon fredag och helgen är här.

Mycket jobb har det varit i veckan, så det är väl det man gjort och de andra sakerna man "måste" göra.

Har ändå haft turen att jag kunnat promenera och lämna Simon på dagis varje dag. Det är en skön promenad.


 

Hoppas på en lugn och skön helg.

Såg att det skulle bli sol. Hoppas det händer.

Skall fixa lite inför Sälen. Vill packa så mycket som möjligt.

Sticker iväg på jobb hela nästa vecka så det är skönt om så mycket som möjligt är packat.


Nu skall jag sjunka ner i soffan en stund...sen sängen.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards